Gør-Det-Selv er ekspertassistance til dem der vil skabe sine egne produktioner og som vil have løftet det grafiske udtryk og assistance når de er kørt fast i softwareproblemer og ukendt farvand.
Det er meget mere end det, læs videre, så du er opdateret.
Hvilke områder dækker et klippekort over?
Klippekort
– så enkelt kan det gøres
Gør-Det-Selv-Markedsføring er overskueligt hele vejen igennem. Vi kan for eksempel tilbyde præcis den sparring, du ønsker, udformet som enkle klippekort:
1 Livline
– hotline assistance, når det brænder på, og du skal videre
2 Assistance
– hjælp til de opgaver, hvor du ikke har rutinen i huset
3 Arbejd-På-Bureauet
– vi stiller skrivebord og hjælp til rådighed
Resultatorienteret uddannelse
Hos 1437.dk ser vi enhver assistance som en læringsproces, hvor dine medarbejdere kan suge til sig og styrke deres kompetencer. Det kan også formaliseres i kurser:
4 Opstartskursus
– opbygning af sider, links, klargøring til publicering af sites
5 Specialtilpasset kursus
– skræddersyet i fx Photoshop, InDesign og lignende
Hvordan fungerer det i praksis?
Jeres kontaktperson er en erfaren og kreativ grafiker og webdesigner, der kan rådgive og assistere med både grafisk produktion og websites. Vi spørger ind til hvilken software I anvender og hvilke kompetencer der er tilstede, så vi får et billede af hvor vi kan hjælpe til.
Har I brug for os, ringer eller skriver I og vi rykker. Oftest omgående, ellers aftaler hvornår vi skal tale sammen. Vi løser de fleste opgaver på stedet, eller vi vender tilbage inden for kort tid når vi har sat os ind i opgaven.
Kommunikation
Vi anvender også Skype, og vi kan med Teamviewer overtage din mus for en kort stund hvis der er brug for det. Og vi kan fremstille instruktionsfilm til din website, som du kan afspille. Vi kommunikerer med de redskaber der passer dig bedst.
I kan bede os om at starte opgaven sammen med Jer og vi kan hjælpe til når I er kørt fast. Vi kan udarbejde designskabeloner, som I selv arbejde videre på og vi kan hjælpe til med at tilrettelægge produktionsforløbet. Der er timer at spare i god tilrettelæggelse og anvendelse af de rette værktøjer. I kan trække på vores erfaring omkring film, foto og billedbehandling, skemaer og grafer, illustrationer, papirvalg, indbinding og afvikling af kampagnen.
Website
Vi kan uddanne medarbejdere i vedligeholdelse af websites. Et Gør-Det-Selv-Klippekort er overskueligt hele vejen igennem. Snup en livline når det brænder på, og du skal videre. Så har du hjælp til de opgaver, hvor du ikke har rutinen i huset .
Resultatorienteret uddannelse – Hos tryk1437.dk ser vi enhver assistance som en læringsproces, hvor dine medarbejdere kan suge til sig og styrke deres kompetencer. Det kan også formaliseres i småkurser hos os:
Opstartskursus
Opbygning af sider, links, klargøring til publicering af websites.
Specialtilpasset kursus
Skræddersyet i Jeres virksomhed og behov f.eks. i Photoshop, Word, InDesign og lignende.
Klippekortets størrelse bestemmer du, det mindste klippekort vi tegner er på 5.000,00 excl. moms når det er opbrugt får du tilsendt en rapport, så du kan se forbruget.
Sig ja tak til dine fordele
Med-Gør-Det Selv-Klippekort udnytter du dine interne ressourcer optimalt, styrker de interne kompetencer og giver Jer medarbejderskab i opgaverne.
Vi tilbyder et moderne setup, hvor I sparer tid og penge!
Og sidst, du kan sagtens købe tryksager uden at have et klippekort.
Med 1437’s nye Gør-Det-Selv koncept har været en fornøjelse med et flot resultat. Den nye profil har skabt positiv respons blandt kunder og branchekolleger. Koncept er velegnet, når du har grundidéerne og basiskompetencerne selv, og har egen arbejdskraft til rådighed, men har brug for designudvikling, hotline support, sparring og konstruktiv kritik. Det har været en fleksibel samarbejdsform, som gav stort råderum til at optimere både kvalitet og GDS andel. Jeg synes vi har fået høj kvalitet til overkommelig pris.
GDS-uddannelsen og 24-7 hotline gav mulighed for hurtig fremdrift uden unødige ophold, også lige netop når det brændte allermest på. Processen har været lærerig og sikret, at de tillærte kompetencer blev i Leadmore.
Udover resultatet, så har det været en stor fornøjelse at samarbejde med 1437 uden de klassiske bureauers snærende holdinger til reklame som "kunstart" og de store regninger. Det har ganske enkelt givet mere for mindre, og det kan man da bestemt kalde værdiskabende innovation.
Læs hele referencen på reklamebureauets hjemmeside